VERZENDKOSTEN NEDERLAND

Voor verzendkosten / bezorgkosten houden wij voor Nederland de volgende tarieven aan:

  • Bij bestellingen boven de € 50,00 berekenen wij GEEN bezorgkosten
  • Bestellingen onder de € 50,00 berekenen wij € 4,99

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via DHL of Postnl met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan verzending via DHL en Postnl Extra met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op voordat u deze bezorgwijze kiest. Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingsnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Tevens raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.


LEVERTIJDEN

Wij leveren alleen na goedkeuring van betalingen via IDEAL, Mastercard, Visa of andere betaalmethodes die wij gebruiken.

  • Na betaling heeft u binnen 1 a 2 werkdagen uw bestelling in huis.
  • Onze bestellingen worden afgeleverd via DHL, PostNL en DPD
  • Indien het door u bestelde product niet op voorraad is en de levertijd langer dan 1 a 2 werkdagen gaat duren, berichten wij u hier zo snel mogelijk over.


UITZONDERINGEN

Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de feestdagen in december of speciale actiedagen zoals de kortings-dagen, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties.


BESTELLING RETOURNEREN

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum kunt u een bestelling bij ons retourneren via de post. Voor het retourneren van zendingen dient u de onderstaande procedures te volgen:


RETOURZENDINGEN

Voor retourzendingen houden wij de volgende punten aan:

  • Indien u een product retour stuurt, verzoeken wij u ons te bellen of ons informeren de redenen van uw retour via een korte briefje.
  • Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren.


Tevens raden wij u aan het pakket extra te verzekeren, u bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending.
Gebruikte producten en producten waarvan de zegel (of plastic verpakking) is verbroken, kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden. Indien blijkt dat een gebruikt product is geretourneerd, zal het aankoopbedrag niet worden vergoed.


HEEFT U VRAGEN OVER UW BESTELLING?

Stuur ons dan een mailtje naar:info@globalmarket.nl of neem contact op met onze klantenservice.

Volg ons op Facebook